You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נמני ותורג'מן תופסים פיקוד על מחלקת נוער במרכז
רכש משמעותי. אלי דדון - ראש מועצת בית דגן, לצידם של עמיר תורג'מן ואבי נמני (צילום: מדיה עירוני בית דגן)

נמני ותורג'מן תופסים פיקוד על מחלקת נוער במרכז

אתגר חדש ומרתק לאבי נמני ועמיר תורג'מן, ששיתפו פעולה יחדיו כשחקנים בשתי קבוצות ובנבחרות ישראל, ינסו להרים מחלקת נוער של מועדון במרכז הארץ

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

אבי נמני ועמיר תורג'מן, כדורגלני עבר ידועים ובעלי מעמד בכדורגל הישראלי, ששיתפו פעולה בעבר בנבחרות הצעירות ובנבחרת הלאומית של ישראל ואף שיחקו יחדיו בקבוצות הבוגרים של מכבי ת"א ובית"ר ירושלים. לשניים גם חיבור לעולם מחלקות הנוער, שכן עמיר תורג'מן אימן בעבר בהצלחה את קבוצת הנוער של מכבי ת"א ושימש כראש מערך הסקאוטינג במחלקה, בנוסף ניהל את בתי הספר לכדורגל של בית"ר ר"ג והכח עמידר ר"ג. אבי נמני מייצג עשרות כדורגלנים צעירים ובנוסף מלווה את בנו, עמית - חלוץ קבוצת שנתון 2007 של הפועל רמת השרון. באמצע העשור הקודם שימש למשך עונה אחת כמנהל הספורטיבי של הפועל אשקלון והיה מעורב בנעשה במחלקת הנוער. היום מעמיקים השניים את מעורבתם בעולם מחלקת הנוער, זאת לאחר שקיבלו מהמועצה המקומית בית דגן את ברכת הדרך לנהל את מחלקת הנוער של עירוני בית דגן ובית הספר לכדורגל.

מהנהלת עירוני בית דגן נמסר: "ההסכם עם כוכבי העבר בכדורגל הוא  שייקחו את ניהול מחלקת הנוער של בית דגן ובית הספר לכדורגל, ויפתחו את דור העתיד של הכדורגלנים הצעירים שלנו. אבני נמני - אחד מגדולי הכדורגלנים בישראל, עמיר תורג׳מן - שחקן הנבחרת לשעבר וחלוץ גדול בליגת העל בעברו, יביאו איתם צוות מאמנים חדש שבנוסף יכללו מאמן כושר, מאמנים אישיים לשחקנים ושוערים ועוד כולל מאמנים. במסגרת הניהול יינתן דגש גם לפיתוח שחקנים צעירים וכישרוניים בקבוצות הליגה השונות.

אבי נמני בתגובה: ״אנחנו מתחילים פה משהו חדש ואין לי ספק שהמקום יהפוך למוקד משיכה לילדים״.

עמיר תורג׳מן הוסיף: ״באנו לעבוד. המטרה שלנו להפוך את המקום למקצועי יותר, כזה שיהפוך למקום שילדים רבים ירצו להיות בו. הדגש שלנו יהיה על צוותים מקצועיים, מעקב אחר השחקנים ופיתוח ילדי בית הספר לכדורגל. קורא לכל ילדי בית דגן והסביבה שאוהבים כדורגל לבוא ולהתרשם״.